Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) Hatályos: 2025.01.21. 

1. Bevezető rendelkezések 1.1. Az ÁSZF célja, hogy szabályozza a Dávid Cleaning / Dávid Dániel egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató) és ügyfelei (a továbbiakban: Megrendelő) közötti jogviszonyt. 

1.2. Szolgáltató adatai: • Cégnév: Dávid Dániel e.v. 

• Székhely: 3300, Eger, Napsugár u. 1/A 

• Adószám: 59739375-1-30 

• Kapcsolattartás: • Telefon: 0630/341-5990 

• E-mail: davidcleaningeger@gmail.com

• Weboldal: https://david-cleaning.hu 

2. Szolgáltatások meghatározása 

2.1. A Szolgáltató az alábbi takarítási tevékenységeket nyújtja: 

 • Fűkaszálás: 25 Ft/m². 

 • Szőnyegtisztítás: 800 Ft/m². 

 • Ablaktisztítás: 550 Ft/m². 

 • Kárpittisztítás: ülőrészenként 3.200 Ft, fotel: 3.700 Ft. 

2.2. Egyedi igények esetén árajánlatot biztosítunk, amely tartalmazza a végleges díjakat. 

2.3. A szolgáltatások kizárólag a Szolgáltató által megadott földrajzi területen érhetők el. 

3. Szerződés létrejötte 3.1. A szerződés telefonos, e-mailes vagy online árajánlat elfogadásával, illetve személyes megállapodással jön létre. 3.2. A Megrendelő a megrendelés leadásával elfogadja az ÁSZF-ben foglalt feltételeket. 3.3. A szolgáltatás megrendelésekor Szolgáltató köteles írásban visszaigazolni a megrendelést. 

4. Szolgáltatási díjak és fizetési feltételek 4.1. A szolgáltatások díját a weboldalon megjelenített árlista tartalmazza. Az árak forintban értendők és az ÁFA-t tartalmazzák. 4.2. A díj kiegyenlítése történhet: • készpénzes fizetéssel a munka elvégzése után; vagy átutalással, legfeljebb 1 munkanapos fizetési határidővel. 4.3. Előleg fizetése esetén annak összege a teljes szolgáltatási díj 50%-a. 

5. Szolgáltatás teljesítése 5.1. A Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt szolgáltatást a visszaigazolt időpontban és helyszínen végzi el. 5.2. Megrendelő köteles biztosítani: a helyszín akadálymentes megközelítését; szükséges eszközök, pl. víz, áram hozzáférhetőségét. 5.3. Időpont-módosítás vagy lemondás:  Lemondás vagy módosítás a munkavégzés megkezdése előtt 24 órával díjmentes. 24 órán belüli lemondás esetén a szolgáltatás díjának 50%-a felszámításra kerül. 

6. Reklamáció és garancia 6.1. Szolgáltató garanciát vállal a megfelelő minőségű munkavégzésre. 6.2. Reklamációs határidő: Megrendelő köteles a munkavégzés után legfeljebb 12 órán belül bejelenteni az esetleges minőségi kifogásokat. 6.3. Szolgáltató kizárja a felelősséget, ha: a kár a helyszín adottságai miatt következett be; a Megrendelő előzetesen nem tájékoztatta a Szolgáltatót az esetleges veszélyforrásokról. 

7. Felelősség kizárása 7.1. A Szolgáltató nem vállal felelősséget: vis maior eseményekből eredő késedelmekért vagy károkért; olyan károkért, amelyek a Megrendelő mulasztásából fakadnak. 7.2. Kártérítési felelősség maximális mértéke a megrendelt szolgáltatás díjának összege. 

8. Adatvédelem 8.1. A Szolgáltató az ügyfél személyes adatait kizárólag a szolgáltatás teljesítése érdekében kezeli. 8.2. Az adatkezelésre vonatkozó részletes szabályok az Adatvédelmi Tájékoztatóban érhetők el. 

9. Egyéb rendelkezések 9.1. Az ÁSZF módosítása: Szolgáltató jogosult az ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani, amelyről köteles értesíteni a Megrendelőt. 9.2. Jogvita esetén a Szolgáltató és a Megrendelő békés úton igyekszik rendezni az ügyet. Ennek sikertelensége esetén a jogvita eldöntésére a Eger Városi Bíróság illetékes. 

10. Hatálybalépés 10.1. Ez az ÁSZF 2025.01.21-tól hatályos, és visszavonásig érvényes.


Adatvédelmi Tájékoztató

Adatvédelmi Tájékoztató Hatályos: 2025.01.21 A David Cleaning / Dávid Dániel e.v. (a továbbiakban: Szolgáltató) számára kiemelten fontos az ügyfelek személyes adatainak védelme. Az alábbi tájékoztató ismerteti, hogyan kezeljük és védjük az Ön személyes adatait. 

1. Adatkezelő adatai 

 • Cégnév: Dávid Dániel egyéni vállalkozó 

• Székhely: 3300 Eger, Napsugár u. 1/A      

• Adószám: 59739375-1-30 

 • Kapcsolattartás: • Telefon: 0630/341-5990 

• E-mail: davidcleaningeger@gmail.com 

• Weboldal: https://david-cleaning.hu 

2. Kezelt személyes adatok köre A Szolgáltató az alábbi adatokat kezelheti az ügyfelektől: 2.1. Kapcsolattartási adatok: • Név • Telefonszám • E-mail cím • Számlázási és szállítási cím 2.2. Megrendelési adatok: • A megrendelt szolgáltatás típusa • Időpont és helyszín adatai 2.3. Technikai adatok: • Weboldal látogatásakor gyűjtött anonim adatok (IP-cím, böngésző típusa, sütik). 

3. Az adatkezelés célja és jogalapja 3.1. Szolgáltatásnyújtás: • A személyes adatok kezelése szükséges a megrendelések teljesítéséhez (GDPR 6. cikk (1) b) pont). 3.2. Kapcsolattartás: • Az ügyfelek megkereséseinek kezelése és válaszadás (GDPR 6. cikk (1) b) pont). 3.3. Számlázás és jogszabályi kötelezettségek teljesítése: • Adózási és számviteli kötelezettségek teljesítése (GDPR 6. cikk (1) c) pont). 3.4. Marketing és tájékoztatás (ha alkalmazott): • Külön hozzájárulás esetén promóciós ajánlatok küldése (GDPR 6. cikk (1) a) pont). 

4. Az adatok tárolásának időtartama 4.1. A személyes adatokat a jogszabályban előírt időtartamig őrizzük meg: • Számlázási és szerződési adatok: 8 év (Számviteli törvény alapján). • Kapcsolattartási adatok: a szolgáltatás teljesítéséig, vagy amíg Ön nem kéri azok törlését. • Marketing célú adatkezelés: a hozzájárulás visszavonásáig. 

5. Adattovábbítás és adatfeldolgozók 5.1. Az adatok harmadik fél számára történő továbbítása kizárólag a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges esetekben történik, például: • Könyvelő: a számlázáshoz szükséges adatok feldolgozása. • Technikai szolgáltatók: webtárhely, e-mail szolgáltatás üzemeltetése. 5.2. Az adatok továbbítása az Európai Unión kívüli harmadik országba nem történik. 

6. Az Ön adatkezeléssel kapcsolatos jogai Az adatvédelmi jogszabályok értelmében Önnek az alábbi jogai vannak: 6.1. Hozzáférés: Tájékoztatást kérhet arról, hogy milyen személyes adatokat kezelünk Önről. 6.2. Helyesbítés: Kérheti, hogy javítsuk ki a pontatlan vagy hiányos adatokat. 6.3. Törlés: Kérheti személyes adatainak törlését, amennyiben azokat jogszabályi kötelezettség nem írja elő. 6.4. Adatkezelés korlátozása: Kérheti az adatkezelés korlátozását bizonyos körülmények között. 6.5. Adathordozhatóság: Kérheti, hogy személyes adatait géppel olvasható formában megkapja. 6.6. Tiltakozás: Tiltakozhat az adatkezelés ellen, például direkt marketing célú adatkezelés esetén. 

7. Jogorvoslati lehetőségek Amennyiben az adatkezelésünkkel kapcsolatban kifogása van, az alábbi hatósághoz fordulhat: • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) • Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11. • Telefon: +36 (1) 391-1400 • E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu • Weboldal: www.naih.hu 

8. Sütik (Cookies) kezelése 8.1. A weboldal sütiket használ a felhasználói élmény javítása érdekében. A sütik lehetnek: • Munkamenet sütik: az oldal működéséhez szükségesek. • Statisztikai sütik: anonim adatokat gyűjtenek a weboldal használatáról. 8.2. A sütik használatát a böngésző beállításaiban letilthatja. 

9. Adatvédelmi Tájékoztató módosítása A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Adatvédelmi Tájékoztatót módosítsa. Az aktuális változat mindig elérhető a weboldalon. 10. Kapcsolat Amennyiben kérdése, észrevétele van az adatkezeléssel kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot: 

 • E-mail: davidcleaningeger@gmail.com • Telefon: 0630/341-5990